2013. augusztus 14., szerda

23. Rész. Kicsit zsúfolt nap

Sziasztok! Itt a rész remélem tetszik! Komikat várom és ha lehet mondjátok hogy mi nem tetszik benne vagy mi tetszik a blogban! :)

Amit láttam az lesokkolt a lábam a földbegyökerezett, a levegőm is belém szorult, remegtem. Ő mit keres itt?
-Szia szépségem emlékszel még rám?kérdezte vigyorogva miközben megállt előttem úgy fel méterre. -Mi az elvitte a cica a nyelvedet? -gúnyolódott tovább majd még közelebb lépett hozzám, így csak pár centit hagyott kettőnk között. El akartam futni, el akartam onnan tűnni, de a lábaim mozdultak csak remegtek. A levegőt szaggatottan fújtam ki. A szememet marták a könnyek. -Jössz velem haza mit szólsz?  -nevetett. 
-Ki vagy te?-jelent meg előttem Harry majd ellökte tőlem őt 
-Sara nagyon jól tudja, igaz drága? -vigyorgott majd megragadta a karom és szorította. Tuti piros fog maradni. Harry ezt nem hagyta így letépte róla a mocskos kezét. 
-Biztonságiak!!- kiabált, és érezni lehetett a hangjában hogy nagyon dühös. Pár másodperc múlva megjelent két nagydarab ember.-Vigyék innen, nem hagyja Sara-t -mondta  azzal a két nagydarab "állat"  megfogta és elvitte őt.
-Sara ki volt ez?-állt velem szemben Harry.
-Ő... Ricsi. Az...az apám élettársának a fia.- szinte minden egyes szónál megremegett a hangom. Harry bólintott majd szorosan magához ölelt. Valamit még "morgott" de nem értettem. 
-Gyere ülj le mellém.-tolt el óvatosan magától majd a derekamat fogva vezetett az asztalhoz ahol a többiek nagy szemekkel minket néztek, és még az a párdarab rajongó aki még ott volt, és aláírásra vártak. Harry hozott nekem egy széket majd letette az ő széke mellé és rám parancsolt hogy üljek le rá. Szófogadóan leültem majd lehatott fejjel néztem a padlót. 
Mikor a fiúk kész lettek indulunk a kocsihoz.
A kocsiban az ablaknak döntöttem a fejem és csak gondolkoztam.
Mit kereshetett itt? Honnan tudja hogy itt vagyok, vagyunk? Hát persze hiszen Harry Styles-nek vagyok a barátnője, csoda lett volna ha nem tudja. De mit akarhatott? Elvinni az apámhoz?  Mióta figyelhetett? Ha elmegyünk William bátyámnál akkor is követni fog? Vagy ott is fel fog tűnni? Remélem hogy nem!  Biztos hogy az apám küldte őt! Száz százalék!  De egy biztos hogy nagyon megijedtem, hiszen még megmozdulni sem tudtam, csak remegtem mint a kocsonya. A kezem még mindig remeg.  Mi lett volna ha Harry nem vesz észre, elvisz? Kétlem, hiszen a biztonsági őrök is ott voltak.  Gondolat menetemből Liam szakított ki. 
-Hahó! Föld hívja Sara-t!!- lóbálta előttem a kezét. Megráztam a fejem hogy tudja rá figyelni. 
-Tessék? -kérdeztem rá pillantva. 
-Már vagy harmadszor kérdezzük hogy ki volt és mit akart az az állat.-mondta Louis.
-Ja bocsánat csak elgondolkoztam.  Ő Ricsi apámnak az élettársának a fia. És fogalmam sincs mit akarhatott tőlem. -ráztam a fejem. 
-Nem őt ütötted kényes részen meg?  -érdeklődött Zayn nevetve. 
-De igen.-mosolyogtam
-Az biztos hogy képes lettem volna neki menni ott abban a pillanatban, ha nincs ott Paul.-mondta Harry mérgesen és ökölbe szorult a keze. Rá tettem az enyémet majd a vállára hajtottam a fejem ő pedig megpuszilta a fejem búbját. 
-Óóó, de aranyosak!-mondta Lou miközben törölgette a nemlétező könnyeit. 
-Sara!-szólt hátra Paul majd hátra is fordult, mire felemeltem a fejem Harry válláról és érdeklődve néztem rá. 
-Igen?
-Ha még egyszer közeledbe megy az a srác szólj nekem vagy valamelyik srácnak! Oké?-bólintottam-Ti -mutatott körbe a srácokon- pedig szóljatok nekem! -mondta 
-Oké!- mondták egyszerre.
-De ha mégegyszer Sara-ra tapad én leütöm! -szólalt fel a barátom, erre a srácok csak bólogattak Nem szóltam semmit csak Paul-t figyeltem melyen reakciója lesz. Fújtatott egyet majd inkább előre fordult.
Az út további része csendben telt csak az én mély sóhajaim törték meg néha.
A szálloda elé érve megállt a kocsi mi pedig gyorsan ki is pattantunk belőle, majd mielőtt a rajongók megrohamozták volna a fiúkat bementünk a szállodába majd egyenes mindenki ment a maga szobájába.
Mikor be értem a szobába lefeküdtem az ágyra és lerúgtam magamról a cipőt. Harry csak fejcsóválva állt az ágy előtt és engem nézet. Elnevettem magam mivel vicces volt úgy látni őt hogy csípőre teszi mindkét kezét, egyik szemöldökét felhúzza, szája sarkában apró mosoly, és csóválja jobbra-balra a fejét.
-Mi az?- könyököltem fel.
-Áhh semmi. -legyintett majd leült az ágy szélére és az ölébe húzott. A lábára tettem a fejem ő pedig a hajamat igazgatta, miközben a másik kezével összekulcsolta az  enyémmel. -Túl tetted magad azon a barmon? -kérdezte miközben az arcomat fürkészte.
-Aha. Bár még egy kicsit félek hogy hol fog még feltűnni.-vallottam be, majd becsuktam a szemem és mély levegőt vettem. Olyan jó volt csak így kettesben lenni vele. Meghitt ahogy a napsugarak beszivárognak az lehúzott redőnyön, csendben, nyugodtan, és nem gondolni semmire. Élveztük ezt a szép pillanatot. Nem kellet elmenni valami puccos helyre hogy meghitten legyünk, nem kell szeretkeznünk ahhoz hogy boldogok legyünk. Ezek a tökéletes pillanatok.
A tökéletes pillanatnak a hasam korgása vettet véget ami betöltötte az egész szobát. Egyszerre nevettünk fel, majd Harry lehajolt és ajkait az enyémre tapasztotta. Miután elváltak ajkaink Harry a szememet fürkészte.
-Gyönyörű szemeid vannak.-mondta, közben még mindig a szemem fürkészte, én csak néztem egyik szeméből a másikba.
-Neked szebbek, olyan smaragd zöldek. -mondtam halkan. Adott egy puszit a homlokomra.
-Na gyere együnk valamit mert még kilyukad a hasad.-nevetünk fel újra. Felültem majd felálltunk az ágyról. Előkerestem egy hajgumimat majd a hajam laza kontyba fogtam. Majd felvettem a papucsom mivel csak a halba megyünk le és nem akarok szandálban flangálni. Össze kulcsoltuk a kezünket majd egy kis pénzt tett Harry a zsebébe és elindultunk lefelé a lépcsőn. Mikor már mentünk pár lépcsőfokot eszembe jutott valami. A homlokomra  csaptam, mire Harry csak furcsán nézett rám.
-A szobában hagytam a telefonom.-mondtam majd elengedtem Harry kezét és vissza szaladtam a szobába. Mikor meg akartam állni a papucsom megcsúszott és egy szép nagyon estem a hátara, "nagy szerencsémre" úgy estem hogy a vállamat szépen bevertem az ajtó  keretének. Össze szorítottam a szemem majd feltápászkodtam.
-Hogy az a...-mikor már mindent mondtam a papucsomra és az ajtó keretnek ami nem szép dolgok voltak, kinyitottam az ajtót és bementem a szobába. Zsebembe csúsztattam a telefonom át vettem a papucsom egy kényelmes szandálba 
Miután belebújtattam a lábaimat a szandálba, bezártam az ajtót és elindultam a lépcső irányába. Mikor oda értem láttam hogy Harry a lépcsőn ül és a telefonját nyomkodja. Halkan a háta mögé osontam majd megfogtam a vállát mire megugrott és felnézett rám.
-Azt hittem hogy már nem is jössz vissza.-nevetett.
-Haha nagyon vicces. Na menjünk mert már éhen halok. -nevettem el magam, majd elindultunk le a lépcsőn.
Miután ettünk és jól is laktunk vissza mentünk a szobánkba. Én úgy döntöttem hogy felhívom skype-on David-et mivel ő ma ment el New Yorkba a suliba. Felléptem és láttam hogy David nincs fent, viszont anya fent volt. Elindítottam a hívást majd a Tv néző Harry mellé ültem az ágyra és török ülésben vártam hogy anya felvegye. Nagy nehezen de végre felvettem majd beszélgettünk.
-Szia kicsikém! Hogy vagytok? -érdeklődött miközben Pezz az ölében ült és élvezte a bundája fésülését.
-Szia anyuci! Jól vagyunk, na és ti, te? -nevettem
-Megvagyok csak már hiányzik az én pici lányom és már az én nagy fiam is hiányzik, így most Pezz-en töltöm ki a szeretettem.-mondta miközben a kutyusomat az arcához emelte és megpuszilta a feje búbját.
-Még másfél hét és otthon leszek, ne aggódj. -mondtam majd anya telefonja csörögni kezdett. Felmutatta a mutató ujját hogy várjak. Úgy 5 perc után vissza jött és  közölte hogy a kolléga nője hívta hogy nagy szüksége lenne rá mivel nem tudja kire hagyni a 3 éves kislányát neki pedig beindult a szülés, úgyhogy anya gyorsan elköszönt majd letettük. Hátra akartam dőlni az ágy háttámlájának. Igen a gond ott kezdődött hogy csak akartam, mivel mikor hátra dőltem pont a vállammal érkeztem. Éles fájdalom hasított bele mire fel is szisszentem. Harry ijedten kapta rám a tekintettét. Felültem és hátrafeszítve a hátamat  próbáltam megszüntetni vagy legalább csillapítani a még mindig hasogató érzést a vállamba.
-Jól vagy? Mi az baj? -Harry hangjában ijedtség tükröződött.
-Semmi csak fáj a vállam.-mondtam mire Harry fel ült és a hátamhoz hajolt.
-Nem csodálom be van kékülve elég rendesen. Várj hozok jeget.-mondta majd kipattant az ágyból és a szobában lévő kis hűtő szerűséghez ment és kivett belőle egy jég akut 
Betekerte valami anyagba hogy ne legyen túl hideg
Az ágy szélére ültem, Harry "doktorbácsi " pedig a hát mögé. Óvatosan a hátamra tette a becsavart jég akut mire felszisszentem. És abban a pillanatban rontottak be a többiek is.
-Sziasztok...-köszöntek egyszerre furcsa ilyen "hát-ezek-meg-mit-csinálnak" nézéssel néztek ránk.
-Na jó most még is meg csináltok? -bökte ki Liam.
-Sara válla szépen be van lilulva, és fel is dagadva így tettem rá neki jeget.-mondta Harry miközben én még mindig összeszorított szájjal és nyöszörögtem. A többiek pedig csak bólintottak ezzel tudtunkra adva hogy értik.
-Amúgy hogy csináltad? -kérdezte Zayn miután megnézte a vállam és leült az ágy szélére elém majd őt követte a többi fiú csak az ágy különböző részeire ültek. Harry elvette a jeget majd megfordította és vissza helyezte a vállamra. Össze szedtem magam majd válaszoltam Zayn kérdésére.
-Az egész úgy kezdődött hogy megéheztem és Harry-vel leakartunk menni a lépcsőn hogy az ebédlőbe együnk valamit. Én papucsot vettem fel és mikor elindultunk a lépcsőn és eszembe jutott hogy fent hagytam a telefonom, így vissza szaladtam. Csak az volt a baj hogy szaladtam és papucsban. Megcsúszott a lábam és hanyatt vágódtam a padlón. Az ajtókeretbe ütöttem a vállam ami már akkor is fájt. Miután elhordtam mindenek a papucsom és az ajtókeretet bejöttem elvettem a telefonom átvettem a papucsom egy szandára és vissza mentem Harry-hez. Majd elfeledkeztem róla és mikor hátra akartam dőlni az ágyban  vállamra dőltem ami élesen hasogatott bizonyára azért mert már mint Harry doktorbácsim mondta be van lilulva.- fejeztem be az én kis mesémet. A fiúk arcát megmosolyogtam. Miután beszélgettünk még egy kicsit valaki kopogott az ajtón...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a rész! :) Kíváncsi vagyok hogy ki kopogott :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök annak hogy tetszik a rész és köszi a komentett is :)
      Pár nap múlva ki is derül hogy ki lesz az ajtó másik oldalán :)

      Törlés